gallery_top
28 czerwca 2018 r.

Troska o stały rozwój zawodowy pracowników i podnoszenie ich kwalifikacji jest jednym z priorytetów Grupy Muszkieterów. Firma dokłada wszelkich starań, aby być wiarygodnym i perspektywicznym pracodawcą, zwłaszcza dla już zatrudnionych osób, i dlatego organizuje szeroki wachlarz kursów dla pracowników. Są to m.in. szkolenia w ramach projektu Akademia Kierowników, w których wzięło już udział 85 osób z różnych regionów Polski.

Pierwsza edycja szkoleń w ramach projektu Akademia Kierowników, zaplanowanych na 2018 rok, zakończyła się w połowie maja, a już w czerwcu wystartowała ich druga odsłona. Bierze w niej udział kolejnych 13 kierowników sklepów Bricomarché.

Czym jest Akademia Kierowników?

Akademia Kierowników jest projektem sesji szkoleniowych przeznaczonych dla kierowników sklepów lub kierowników poszczególnych działów Bricomarché, które poruszają najważniejsze aspekty funkcjonowania sklepów oraz nadzorowania pracy zespołu.

– Posiadanie wykwalifikowanej kadry to atut każdego pracodawcy. Jesteśmy tego świadomi, dlatego staramy się zapewnić pracownikom każdego szczebla, w tym również kierownikom, możliwość jak najszerszego rozwoju zawodowego. Z myślą o nich powstał program Akademia Kierowników funkcjonujący z powodzeniem już od września 2016 roku mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce, i dodajeMam nadzieję, że dzięki kolejnym edycjom programu nasze sklepy będą efektywniej zarządzane.

Głównym celem Akademii Kierowników jest przekazanie praktycznych umiejętności skutecznego zarządzania personelem – takich, które można wprowadzić w życie zaraz po zakończeniu szkolenia i wykorzystać w celu usprawnienia codziennych kontaktów z pracownikami. Założeniem szkoleń jest ponadto usystematyzowanie wiedzy, którą już posiadają kierownicy sklepów tak, aby mogli ją przekazać swoim podopiecznym.

Wśród najważniejszych zagadnień sesji szkoleniowych należy wymienić: skuteczne zarządzanie zespołem, planowanie i organizację pracy, misję i strategię przedsiębiorstwa, sztukę komunikacji z klientem, komunikację wewnętrzną, zarządzanie gamą i produktami pod markami własnymi, merchandising, profesjonalną obsługę klienta, efektywne zarządzanie zapasem, a także zarządzanie handlowe.

Każda Akademia Kierowników ma założony plan szkoleniowy, który może ulec modyfikacjom lub zostać rozbudowany zależnie od potrzeb uczestników. Mają oni zapewnioną możliwość spotkania się z wybranymi przedstawicielami Centrali Grupy Muszkieterów, dzięki czemu mogą poznać wybrane procesy działania Centrali oraz przekazać swoje uwagi dotyczące planowanych czy już wdrażanych projektów.

Dotychczas odbyło się 7 edycji szkoleń dla kierowników, w których wzięło udział 85 osób z różnych rejonów Polski. Jedna z nich miała miejsce w tym roku, a od czerwca do września realizowana jest kolejna odsłona Akademii Kierowników. Kolejne dwie edycje zostały zaplanowane na drugą połowę bieżącego roku.

Grupa Muszkieterów jako ceniony pracodawca

Działania Grupy Muszkieterów na rzecz swoich pracowników są doceniane. W ostatnim czasie firma została wyróżniona jako jeden z 15 Najlepszych Pracodawców w rankingu Biznes Raport – Najlepszy Pracodawca 2018 organizowanym przez „Gazetę Finansową”. Nagroda została przyznana m.in. za zapewnienie komfortowych warunków pracy w nowoczesnej bazie biurowo-logistycznej w Swadzimiu pod Poznaniem, przyjazną atmosferę w miejscu zatrudnienia oraz możliwość udziału w ciekawych i ambitnych projektach.

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *