W trakcie IV Forum Loyalty PLanet 360° marka Bricomarché została wyróżniona w konkursie LOYALTY HEROES na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce w kategorii The Best New/Relaunched Program za akcję „Skanujesz – zyskujesz”.
Program stał się elementem nowej strategii omnichannel, którą sieć Bricomarché z powodzeniem wdraża od 2023 r. Inicjatywa promuje zakupy z użyciem plastikowej karty lub aplikacji mobilnej Bricomarché, stwarzając w ten sposób klientom możliwość oszczędzania przy realizacji codziennych zakupów.
Samo wydarzenie, które odbyło się w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie, zatytułowane było „Jak dziś budować kompleksowy ekosystem lojalnościowy w świecie AI”.
Udział w nim wzięli eksperci Grupy Muszkieterów, dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniami.
Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu w Intermarché, wziął udział w dyskusji panelowej: „Aplikacja jako źródło podnoszenia sprzedaży & lojalności”.
Co powiedział w jej trakcie?
„O zjawisko lojalności w sektorze FMCG jest bardzo trudno. Badania wskazują, że robiąc zakupy klienci odwiedzają miesięcznie około 6-7 różnych szyldów. Czas pandemii okazał się dla sieci łaskawszy, ponieważ liczba ta spadła do 4 szyldów miesięcznie. Niestety wszystko szybko wróciło do normy. Dlatego należy pamiętać, że troska o wierność klientów nie kończy się na opracowaniu dobrego programu lojalnościowego, ale oznacza stałą pracę nad jak najlepszą ofertą, szerokim asortymentem marek własnych oraz oczywiście cenami.”
Z kolei Magdalena Wiśniewska, Dyrektorka Pionu Wdrażania Innowacji, oraz Agnieszka Kosmalska, Kierowniczka Działu Marketingu Klienta, odpowiedziały w swoim wystąpieniu na ważne z punktu widzenia lojalności klientów pytanie: „Czy naprawdę doceniasz członków programu?”
Jak mówiły podczas wystąpienia:
„Kluczowa jest ciągła praca nad ulepszaniem programu lojalnościowego tak, by odpowiadał na zmieniające się i rosnące oczekiwania klientów. Sami stale rozwijamy funkcjonalności oferowane w ramach programu >>Moje Brico<<. O powodzeniu naszych starań świadczy wzrost wskaźnika NPS, czyli gotowości naszych klientów do polecania zakupów w naszej sieci”.
Zachęcamy do obejrzenia zdjęć z wydarzenia.