Bricomarché z sukcesem realizuje swoją strategię umacniając pozycję rynkową poprzez rozwój organiczny oraz dzięki przejęciom. Nowy market sieci w Poznaniu rozpocznie działalność 28 lutego br. przy ul. Góreckiej 30a, obok Galerii Panorama, gdzie jeszcze niedawno znajdował się sklep Castorama. Jest to drugie przejęcie lokalizacji po konkurencji przez Bricomarché w Poznaniu, a jednocześnie kolejne w skali kraju w ciągu ostatnich kilku lat.
W kwietniu 2017 r. sieć przejęła lokalizację po Praktikerze w Galerii Pestka w Poznaniu. W ostatnich latach Bricomarché uruchomiło kilkanaście sklepów pod swoim szyldem w punktach, w których wcześniej działały markety NOMI.
Jesteśmy zadowoleni z ubiegłorocznego otwarcia w Galerii Pestka w Poznaniu. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się również sklepy w Płocku oraz Gdyni. Kolejne otwarcia w polskich aglomeracjach są ważną częścią naszej strategii. W tym roku planujemy otworzyć także market we Wrocławiu – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.
Nowy Bricomarché w Poznaniu posiada znacząco większy dział ogrodowy niż oferowany wcześniej w tej lokalizacji. Market dodatkowo posiada bogatą ofertę produktów wędkarskich, zoologicznych oraz samochodowych.
W ostatnich dwóch latach mocno skupiliśmy się na unowocześnieniu zewnętrznych stref naszych sklepów, przede wszystkim działu ogród. Zainstalowaliśmy automatyczne nawadnianie, wymieniliśmy większą część infrastruktury technicznej oraz przeprojektowaliśmy same alejki z roślinami – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide i dodaje – Przewagę nad konkurencją staramy się wypracować przede wszystkim niskimi cenami oraz rozbudowanym asortymentem. Nasz dział samochodowy, drogeryjny, zoologiczny, dekoracji sezonowych oraz gospodarstwa domowego to kategorie znacznie bardziej zaakcentowane w porównaniu z ofertą konkurencji.
Dla klientów, sklep Bricomarché to przede wszystkim bliska lokalizacja, wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu, a także atrakcyjne ceny i fachowe doradztwo. Dla całej społeczności lokalnej, to natomiast przyjazny i zaangażowany sąsiad oraz solidny partner w interesach. Właściciele sklepów współpracują z lokalnymi dostawcami, a dzięki temu, że każdy sklep jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, która jest zarejestrowana w miejscowym urzędzie, podatki są płacone lokalnie – w miejscowości, w której działa sklep.