Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród”, zgodnie z zapowiedzią otwiera kolejny sklep „Pod Znak”, kontynuując tym samym strategię przyłączeń oraz potwierdzając czołową pozycję na rynku DIY. Nowa placówka znajduje się w Babimoście w woj. lubuskim i jest 190. sklepem działającym pod szyldem Bricomarché w Polsce.
Sklep Bricomarché w Babimoście ma halę sprzedażową liczącą blisko 1300 mkw. oraz usytuowany na zewnątrz ogród o powierzchni ponad 1400 mkw. Przy sklepie, dla zmotoryzowanych klientów przygotowano 30 miejsc parkingowych.
Supermarket Bricomarché w Babimoście prowadzony jest przez właścicieli lokalnej, rodzinnej firmy należącej do Łucjana i Grzegorza Gróli. Obaj posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu składu budowlanego i w produkcji na potrzeby przemysłu meblarskiego.
W ofercie supermarketu, obejmującej ponad 21 tysięcy referencji, klienci znajdą szeroki wybór artykułów z kategorii DIY, budowlanej i dekoracyjnej, zarówno dla domu, jak i ogrodu. Mogą też skorzystać z dodatkowych usług oferowanych przez placówkę: transportu i cięcia płyt. Klienci będą także mogli dokonywać zakupów za pośrednictwem internetu.
– W dołączeniu do znanej i rozpoznawalnej na rynku sieci Bricomarché upatrujemy możliwość rozwoju – mówi Grzegorz Gról, współwłaściciel sklepu w Babimoście – Jesteśmy przekonani, że ścisła współpraca z jednym z czołowych na rynku DIY szyldów zagwarantuje naszym klientom jak najlepszą ofertę i doświadczenia zakupowe, a nam, przedsiębiorcom przyniesie dodatkowe korzyści wynikające z długoletniego doświadczenia Grupy Muszkieterów.
– Liczba przedsiębiorców decydujących się na prowadzenie działalności pod szyldami Grupy Muszkieterów nieustannie rośnie. Jako Grupa Muszkieterów dokładamy wszelkich starań, by być dla nowych przedsiębiorców jak najlepszym partnerem biznesowym. Zarówno w ramach sieci Intermarché, jak i Bricomarché, oferujemy szerokie wsparcie w zakresie logistyki, marketingu, IT, zakupu produktów i usług. Równolegle pozwalamy zachować tożsamość lokalnych przedsiębiorstw i podejmowanych przez nich inicjatyw. Otoczenie makroekonomiczne, a także sytuacja, szczególnie w branży budowlanej, będą miały wpływ na koncentrację rynku. Wynika to z coraz trudniejszych warunków prowadzenia biznesu przez niezrzeszonych właścicieli sklepów czy składów. Chcemy tu być obecni jako najlepszy możliwy partner, który zapewni wszystkie niezbędne elementy do prowadzenia bardziej zyskownego biznesu – dodaje Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.
Praktyczne informacje na temat sklepu Bricomarché w Babimoście: