
Konferencja DIY Retail Summit, organizowana przez TM360 oraz IQFM to niezależne miejsce wymiany wiedzy, inspiracji i dobrych praktyk dla całego środowiska branży DIY. Tegoroczna edycja wydarzenia miała miejsce 16 października w Hotelu Lamberton w Ołtarzewie. W konferencji dotyczącej rynku DIY nie mogło zabraknąć aktywnego udziału przedstawicielki Bricomarche, jednej z czołowych sieci na rynku „dom i ogród” w Polsce.
Aldona Toczek, brand managerka marek własnych Bricomarché, wzięła udział w panelu „Marki własne w sieci DIY: szansa czy zagrożenie dla dostawców?”. Jej współrozmówcami byli Robert Kudlaszyk z firmy KAEM, z którą sieć od wielu lat współpracuje w zakresie marek własnych oraz Roman Szymczak z TM360, który moderował dyskusję.
W panelu eksperci udowadniali zwiększającą się rolę produktów marek własnych i ich znaczenie w rozwoju danej sieci. Jako zamienniki produktów markowych sieci oferują kupującym podobną jakość w niższej cenie, a produkty te stanowią jednocześnie wyróżnik na rynku dzięki swej unikalności, funkcjonalności lub lokalności.
Marki własne to zatem nie tylko tańsze alternatywy, ale strategiczne aktywa, które budują przewagę konkurencyjną sieci i zaufanie klientów.