gallery_top
6 listopada 2018 r.

Obie nasze sieci – Bricomarché i Intermarché – zostały wyróżnione w rankingu Top Marka 2018,  największym badaniu medialności marek na polskim rynku. Ogromnie cieszymy się, że Bricomarché uplasowało się na 111. pozycji w ogólnym rankingu i 4. w kategorii branżowej – markety AGD i budowlane. Bardzo dobre miejsce w rankingu zajęła również nasza sieć supermarketów spożywczych. Intermarché uplasowało się bowiem na 234. pozycji w rankingu wszystkich marek i 8. w kategorii markety spożywcze.

To wyróżnienie jest dla nas ważne dlatego, że o miejscu w rankingu decydowała siła marki mierzona kilkoma zmiennymi, takimi jak, między innymi liczba kontaktów odbiorców z marką czy jakościowa ocena komunikatów na jej temat mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Tegoroczna, XI edycja rankingu objęła 500 marek z 50 branż. Organizatorami badania są magazyn „Press” i firma specjalizująca się w monitoringu mediów Press-Service.

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *