Za nami kolejna, 14. edycja Targów Bricomarché. 10 i 11 września br. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyło się cykliczne spotkanie przedstawicieli sektora dom&ogród. Niemal 240 dostawców z całej Polski przyjęło zaproszenie organizatorów i na powierzchni 3 hal targowych zaprezentowało swoją ofertę.
Targi to niepowtarzalna okazja dla właścicieli sklepów Bricomarché nie tylko do zapoznania się z aktualnymi trendami i nowym asortymentem, ale także do nawiązywania kontaktów, budowania pozytywnych relacji biznesowych czy podejmowania decyzji o współpracy. Z tej możliwości podczas jesiennej edycji Targów skorzystało ponad 2,5 tys. gości, w tym przedstawiciele 198. sklepów sieci Bricomarché.
Nowatorskim rozwiązaniem obecnej edycji było zaproszenie do udziału nie tylko dostawców towarów dostępnych na półkach Bricomarché, ale także rozwiązań dla samych sklepów, czyli artykułów, które usprawniają pracę punktów sprzedaży, uatrakcyjniają ekspozycję produktów oraz ułatwiają obsługę klienta.
Ukoronowaniem pierwszego dnia targowego był wieczorny bankiet, podczas którego goście świętowali przy dźwiękach muzyki na żywo, a gwiazdami wieczoru byli Natalia Szroeder, Grzegorz Hyży i Piotr Rogucki.
Wydarzenie z edycji na edycję cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród dostawców, jak i właścicieli oraz pracowników sklepów. Wszystko to dzięki wielu obopólnym korzyściom, jakie stwarza udział w tej niepowtarzalnej imprezie. To podczas 2. dni spotkań, rozmów handlowych kształtuje się obraz rynku, wzajemnych potrzeb i oczekiwań.
Tegoroczne jesienne Targi Bricomarché przechodzą już do historii. Osobom zaangażowanym w organizację przedsięwzięcia należą się ogromne podziękowania i gratulacje.
A wszystkich zainteresowanych już teraz zapraszamy na wiosenną 15. edycję Targów Bricomarché w 2025 roku.