Raporty

Pliki do pobrania

POLKI A MAJSTERKOWANIE

POLKA – MAJSTERKA? CORAZ CZĘŚCIEJ! CORAZ CHĘTNIEJ!

W ciągu ostatnich kilku lat zmieniło się nastawienie Polek do majsterkowania. Ponad 1/3 ankietowanych pań deklaruje większe zaangażowanie w prace remontowe i dekoracyjne niż 5 lat temu – tak wynika z raportu przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Bricomarché.

Na remontowo-dekoracyjne zakupy 85% pań udaje się z osobą towarzyszącą, kierując się najczęściej do odpowiedniego supermarketu (51%).

Czytaj więcej

Czytaj więcej Pobierz raport
reports_1
reports_2

OWOCE I WARZYWA

POLACY JEDZĄ WIĘCEJ WARZYW I OWOCÓW

W ciągu ostatnich kilku lat zmieniły się zwyczaje żywieniowe Polaków. Blisko połowa ankietowanych deklaruje, że spożywa znacznie więcej warzyw i owoców niż 5 lat temu – wynika z raportu przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Intermarché. Co ciekawe ponad ¾ respondentów twierdzi, że najczęściej kupuje je w sklepach wielkopowierzchniowych.

Czytaj więcej

Czytaj więcej Pobierz raport