gallery_top
5 maja 2016 r.

Grupa Muszkieterów w Polsce, zrzeszająca sieci Intermarché i Bricomarché, wybrała w przetargu agencję HAVAS PR do wspierania jej dalszych działań w zakresie public relations oraz komunikacji korporacyjnej.

Umowa z HAVAS PR została podpisana na okres jednego roku  z możliwością jej przedłużenia. Obsługą Grupy Muszkieterów zajmie się zespół komunikacji korporacyjnej i CSR pod kierownictwem Justyny Goscińskiej-Bociong, Consulting Director.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 280 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie ponad 350 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Dodatkowych informacji udziela: Eliza Orepiuk-Szymura Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji ITM Polska sp. z o.o. ul. Św. Mikołaja 5, Swadzim, 62 – 080 Tarnowo Podgórne tel.: 61 665 12 09 e-mail: eorepiuk@mousquetaires.com

gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *