PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top
8 listopada 2017 r.

Gazetki promocyjne sieci sklepów spożywczych Intermarché zwyciężyły w kategorii Supermarketów w Programie AdRetail Inspiro. Kapituła Programu doceniła przede wszystkim ekspozycję cen, promocji i produktów w gazetkach, ale także estetykę grafiki. To pierwsze tego typu wyróżnienie dla należącej do Grupy Muszkieterów sieci handlowej.

Sieć sklepów spożywczych Intermarché, wchodząca w skład Grupy Muszkieterów, zwyciężyła w tegorocznym Programie AdRetail Inspiro. W tej edycji programu, kapituła oceniała materiały za I kwartał 2017 roku. Eksperci docenili gazetki promocyjne sklepu i przyznali im wyróżnienie w kategorii Supermarkety. W uzasadnieniu podali, że gazetki promocyjne Intermarché mają najlepiej wyeksponowane ceny i promocje w kategorii Supermarketów, a produkty są przedstawione w atrakcyjny i przejrzysty dla konsumenta sposób. Dodatkowo, gazetki Intermarché oceniono jako najbardziej czytelne dla konsumentów, a jednocześnie oferujące estetyczną prezentację graficzną.

Patrząc na zdanie polskich konsumentów, można stwierdzić, że gazetki promocyjne są ważnym atrybutem marketingu sieci handlowych. Według danych zebranych przez AdRetail aż 52 proc. badanych czyta je i uważa za przydatne źródło informacji. Warto zaznaczyć, że co roku sieci handlowe drukują ok. 6 miliardów gazetek promocyjnych, a w tym aż 15 tys. różnych wydań zbierających ponad milion promocji. Silna konkurencja skłania sieci handlowe do doskonalenia tego narzędzia.

Najważniejsze jest dobre rozpoznanie klientów i ich oczekiwań oraz zrozumienie co jest dla nich ważne, na co zwracają uwagę i co do nich przemawia. Dlatego konstrukcja naszych gazetek promocyjnych opiera się na szeregu badań oraz obserwacji rynku i trendów mówi Anna Oriol, Lider Zespołu Specjalistów d.s. gazetki handlowej w sieci Intermarché – Ponadto, aby zdiagnozować potrzeby konsumenta, należy zrozumieć jego trudności w postrzeganiu i odbiorze docierających do niego licznych komunikatów. To pomaga stworzyć jasny i zrozumiały przekaz. Szybkie tempo współczesnego życia utrudnia lekturę rozbudowanych treści, dlatego nasze gazetki prezentują najważniejsze z punktu widzenia klienta informacje dodaje Anna Oriol.

Celem programu AdRetail Inspiro jest wyłonienie najciekawszych na rynku gazetek reklamowo-promocyjnych, stworzonych przez sieci handlowe działające na polskim rynku.  Łącznie przeanalizowano działania związane z gazetkami promocyjnymi 36 sieci. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Grupa AdRetail przy udziale portalu Interia.pl, Radia RMF FM oraz serwisu agencyjnego MondayNewsagencyjnego MondayNews.

PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *