Marki własne

Marki własne

Sprawdzona jakość i konkurencyjne ceny to cechy, które wyróżniają ofertę marek własnych Intermarché na rynku. Produkty te wytwarzane są przez uznanych w swoich branżach producentów.

Klienci znajdą również w ofercie Intermarché wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci w Polsce. W supermarketach dostępna jest także obszerna gama win, które dobierane są przez enologa Intermarché

Produkty sztandarowych marek własnych Intermarché posiadają certyfikat Selection, gwarantujący wyśmienite wyroby ze sprawdzonych źródeł. Ponadto, w trosce o dobro klientów i o środowisko, wprowadzone zostały produkty z asortymentu BIO i ECO. Marki własne w Intermarché występują prawie we wszystkich kategoriach i są sukcesywnie rozwijane zgodnie z trendami rynkowymi.

Najważniejsze marki własne:

  • Canaillou – karmy dla psów i kotów
  • Paturages – produkty nabiałowe
  • Apta – środki czystości i detergenty
  • Labell – kosmetyki, produkty do higieny osobistej oraz akcesoria kosmetyczne dla dorosłych i dla dzieci – w tym także naturalne kosmetyki i produkty BIO i ECO
  • Odyssee – szeroki wybór ryb i produktów rybnych
  • Paquito – dżemy, konfitury, owoce w puszkach oraz soki
  • Reva – starannie wyselekcjonowane ryże, kasze, groch łuskany czy fasola
  • Domedia – urządzenia i akcesoria gospodarstwa domowego