INTERMARCHÉ STARTUJE Z FANPAGE’EM NA FACEBOOKU

INTERMARCHÉ STARTUJE Z FANPAGE’EM NA FACEBOOKU

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, uruchomiła fanpage na Facebooku. Za jego obsługę odpowiadać będzie agencja Get More Social.

Po wielu analizach oraz dzięki rozwojowi funkcjonalności, jakimi dysponuje dziś Facebook, dojrzeliśmy do tego, aby uruchomić własny fanpage. W ten sposób liczymy na jeszcze lepszy, i co najważniejsze, bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Nasz przekaz opierać będziemy na idei „Z polecenia”, aby w efekcie zdobyć zaufanie klientów, przekazywać im rzetelne rekomendacje oraz wprowadzać w przyjazną atmosferę zakupów mówi Bartłomiej Tarłowski, PR Manager Grupy Muszkieterów.

Odwiedzający profil Intermarché znajdą na nim przede wszystkim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.

Grupę Muszkieterów w komunikacji z fanami marki na Facebooku wspierać będzie agencja Get More Social, od lat zajmująca się kompleksową obsługą w mediach społecznościowych czołowych marek w Polsce. Agencja odpowiada za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.

Nowy fanpage jest dostępny pod adresem: https://www.facebook.com/intermarchepl/.

Dodano: 28 września 2017
Podziel się na: