PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top
3 lipca 2017 r.

Klienci 200 sklepów sieci Intermarché mogą zakupić ciepły posiłek z tzw. ”gorącego stołu”. Koncept gastronomiczny sieci to odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów.

Według najnowszych danych CBOS, aż 90 proc. Polaków deklaruje spożycie przynajmniej jednego ciepłego posiłku dziennie. Jednocześnie zmieniają się preferencje konsumentów, którzy obecnie poszukują rozwiązań nie tylko zdrowych ale i szybkich.

„Gorący stół” to stoisko gastronomiczne w sieci sklepów Intermarché, na którym można zakupić dania na ciepło. Klienci mogą skorzystać przede wszystkim z oferty podstawowej złożonej z mięsnych dań obiadowych. Część sklepów oferuje dodatkowo produkty garmażeryjne.

W podstawowej ofercie znajdziemy przede wszystkim dania mięsne, takie jak pieczona golonka, karkówka, czy potrawy z kurczaka. Sklepy wyposażone w część garmażeryjną proponują również pierogi, krokiety, naleśniki, sałatki, bigos, leczo i wiele innych dań.

„Gorący stół” to odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy coraz częściej wolą kupić gotowy obiad, niż przyrządzać go samodzielnie w domu. Obecnie coraz bardziej cenimy sobie czas, zatem jedzenie na wynos okazuje się być świetnym wyboremmówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.  

Wszystkie dania z „gorącego stołu” w Intermarché przygotowywane są na miejscu ze świeżych produktów.

PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *