Sieć Intermarché uruchomiła dla swoich klientów nową aplikacje mobilną Intermarché Polska. Znajdują w niej m.in. aktualne gazetki wszystkich sklepów sieci Intermarché, informacje o akcjach specjalnych oraz atrakcyjne promocje.

 

 

Według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "M-commerce. Kupuje mobilnie 2016" aż dla 80 % badanych, obecność marki w kanale mobilnym świadczy o jej nowoczesności i przystosowaniu do potrzeb klientów.  Eksperci rynkowi twierdzą, że znaczenie m-commerce, także w branży spożywczej, wzorem Europy Zachodniej, będzie systematycznie rosło. Według badania firmy Spicy Mobile konsumenci preferują aplikacje, które w łatwy i szybki sposób informują o rabatach niż strony internetowe popularnych sieci handlowych.

Sieć sklepów Intermarché, należąca do Grupy  Muszkieterów, wpisuje się w ten trend uruchamiając aplikację mobilną Intermarché Polska. Klienci sieci mogą dzięki niej sprawdzić aktualną gazetkę wybranego sklepu, zapoznać się z lokalnymi promocjami, najnowszymi konkursami oraz akcjami specjalnymi. Ponadto niebawem dla użytkowników aplikacji zostaną wprowadzone specjalne kupony promocyjne. Inną praktyczną funkcją jest spersonalizowany alert, który na bieżąco będzie informował klientów o nowościach w danym sklepie.  

Dodatkowo, aplikacja Intermarché Polska jest połączona bezpośrednio z aplikacją Atelier Intermarché, w której klienci mogą znaleźć ciekawe inspiracje kulinarne oraz porady na temat doboru win do potraw. 

- Dostępność gazetki na urządzeniach mobilnych na pewno ucieszy naszych zabieganych klientów. Przed wyjściem do sklepu lubimy czasem przejrzeć aktualną ofertę i zaplanować zakupy. Ponadto, niedługo wprowadzimy ofertę bonów rabatowych dedykowanych wyłącznie użytkownikom aplikacji. W ten sposób zawsze będą znali produkty, na których w danym tygodniu mogą zaoszczędzić - mówi Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarché.

 

Aplikacja jest dostępna dla systemu Android i iOS w AppStore i Google Play 

 

Informacje o Grupie Muszkieterów

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu "dom i ogród" w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 280 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu "dom i ogród" Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii. 

 

Dodatkowych informacji udziela:

Eliza Orepiuk-Szymura
Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji
ITM Polska sp. z o.o., ul. Św. Mikołaja 5, Swadzim 62-080 Tarnowo Podgórne 
tel.: 61 665 12 09
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Additional information