PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Unikatowy model franczyzy realizowany przez Grupę Muszkieterów to jedna z najlepszych dróg do założenia własnej firmy i wysokich zarobków. Wszystko dzięki sprawdzonej koncepcji biznesowej, współdecydowaniu o kierunkach działania firmy oraz potencjałowi branż, w których działają Muszkieterowie.

Supermarkety Intermarché i Bricomarché to jednostki franczyzowe. W Polsce aktualnie funkcjonuje 231 supermarketów spożywczych Intermarché oraz 131 sklepów typu „dom i ogród” Bricomarché (stan określony na sierpień 2016 r.). Uwzględniając ogromny potencjał polskiego rynku, Grupa dynamicznie się rozwija i planuje kolejne otwarcia na terenie wszystkich województw – głównie w małych i średnich miejscowościach.

Niepowtarzalny model biznesowy Grupy Muszkieterów polega na nieustannej, dwustronnej współpracy pomiędzy właścicielami punktów sprzedaży, a ekspertami pracującymi na co dzień w głównej siedzibie firmy. W przeciwieństwie do innych franczyzodawców, którzy narzucają konkretne rozwiązania, Grupa Muszkieterów opiera się na zasadzie współzależności. To oznacza, że każdy franczyzobiorca nie tylko współdecyduje o kierunku działania w swoim sklepie, ale również ma aktywny wpływ na działalność całej sieci. Muszkieterowie każdego dnia i w każdej chwili realizują ideę Alexandra Dumasa: „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego”.

PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *