PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top
19 października 2017 r.

18 października nastąpiło oficjalne otwarcie trzech supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché – w Mielcu, Kole i Obornikach. Tak znaczące inwestycje świadczą o sile Grupy Muszkieterów, w ramach której supermarkety działają. Dodatkowo jest to oznaka rosnącego zainteresowania franczyzą. Obecnie w Polsce działa 147 supermarketów Bricomarché. Sklepy działające pod tymi szyldami prowadzone są przez polskich przedsiębiorców i zapewniają m.in. dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpracę z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców.

– Bardzo się cieszymy, że w 3 nowych miastach powstały nowe supermarkety Bricomarché. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy tych regionów odczują pozytywne efekty obecności sklepów w mieście – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Bricomarché, dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia. Sieć co roku odnotowuje wzrost liczby klientów i udziałów w rynku. Celem sieci jest wejście do pierwszej trójki sklepów typu „dom i ogród”.

 Dodatkowe atuty Bricomarché:

  • szeroki wybór artykułów w 4 działach: budowlanym, majsterkowania, ogrodu oraz dekoracji,
  • różnorodne dodatkowe usługi oferowane klientom,
  • fachowe doradztwo,
  • bliska lokalizacja,
  • markety Bricomarché oferują polskie produkty, dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami.
PODZIEL SIĘ:Tweet about this on TwitterShare on FacebookGoogle+Share on LinkedIn
gallery_top

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *